11/13/2015

Zkušenost s držením ITM opce do expirace

Před nedávnem jsem si u Lynx brokera trochu zaspekuloval na výraznější změnu kurzu akcie EVEP (viz můj článek na CZSHARES). Pro mou spekulaci jsem zvolil nakoupit CALL i PUT opci a dopadlo to tak, že jsem se trefil s tou PUT opcí - stala se z ní ITM opce.

Když jsem však chtěl PUT opci prodat zjistil jsem že na tom moc nevydělám kvůli spreadu, tak jsem se rozhodl že nakoupím 100ks podkladových akcií (EVEP), ponechám si PUT opci a oboje budu držet až do expirace. Pak mě ale napadla ještě jedna věc... Co když budu mít akcie nakoupeny na jedné burze a PUT opci na jiné?

Nedalo mi to a zavolal jsem si na podporu LYNX a zjistil, že pokud mám akcie i opci v rámci amerického trhu (a je prý jedno jestli na různých burzách v rámci Ameriky), tak by neměl být problém a v okamžiku expirace PUT opce by se mi mělo prodat těch 100ks akcií EVEP za strike cenu v PUT opci.

Uvidíme jak to celé dopadne a v dalším příspěvku o tom budu informovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sem můžete psát Vaše dotazy